My net Soul https://blog.dnevnik.hr/mynetsoul

nedjelja, 27.05.2018.

Laži o/u hrvatskom zdravstvu

U svezi članka u JL-u "Potresna priča Splićanke" kojoj je nakon čekanja od 8 mjeseci otkazan zakazani pregled, a u kojem u suštini piše (ako vam se ne da čitati):

"Dobar dan, zovem iz KBC-a Split. Moram vas obavijestili kako se vaš pregled otkazuje."

"Molim, kako to? Ma nije moguće... Pa kad ću onda na pregled?"

"Nažalost, ne znam kad ćete na pregled. Jer, znate, nemamo liječnika, nedostaje nam liječnika, pa ne znamo tko će vas pregledati. Ja vam drugo ništa ne znam, samo sam dobila dužnost obavijestiti pacijente, ja sam sestra."


Navodim zato i svoj nedavni primjer.

Bio sam naručen na pregled kod specijaliste, na koji sam morao čekati par mjeseci. Par dana prije pregleda, nakon što sam već organizirao dopust s posla zbog tog pregleda, nazove me sestra i, kao u gornjem primjeru, kaže da mi je pregled odgođen, jer je doktorici uletjelo dežurstvo pa ne može obaviti ambulantu, te da dođem za tjedan dana. Ja se požalim da sam već sve izorganizirao u firmi i da ne mogu stalno nešto moljakati, a ona veli da tu ne može ništa, već da joj kažem hoću li doći nakon tjedan dana ili neću. Nevoljko kažem da hoću.

Stigne dan pregleda i dođem u ambulantu. Tamo nikog od pacijenata. Očigledno nema takve gužve, o kakvoj se priča, kad je riječ o našem zdravstvu. Primi me doktorica i kaže mi: "Aha, vi ste onaj što je bio otkazao pregled." Ja je zbunjeno gledam i kažem: "Nisam ništa otkazao, jedva sam čekao pregled, vjerojatno ste se zabunili." I prijeđemo oboje preko toga.

Tek kasnije, sine mi kao dan da je sestra najvjerojatnije u moj termin ubacila nekog svog, pa mene pomaknula za tjedan dana, te doktorici rekla da sam ja zvao i otkazao, a meni rekla da doktorica ima ambulantu.

No zbog ljubazne doktorice nije mi se dalo dizati prašinu oko te stvari. Sad me ovaj članak u JL-u podsjetio na to. Stoga se Vi ne dajte prevariti, već probajte detaljnije ispitati što zapravo stoji iza učestalog otkazivanja termina pregleda. Vidim naime da je Kujundžić zaprepašten, pa je očito da mu niže strukture muljaju na poslu, a to su uglavnom sestre koje organiziraju termine.

27.05.2018. u 13:26 • 7 KomentaraPrint#^

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga



MyNetSoul has a goal
be great...not to be small

Linkovi

Travanj 2020 (5)
Siječanj 2019 (2)
Prosinac 2018 (1)
Studeni 2018 (1)
Listopad 2018 (2)
Rujan 2018 (2)
Srpanj 2018 (3)
Lipanj 2018 (3)
Svibanj 2018 (5)
Travanj 2018 (6)
Ožujak 2018 (5)
Veljača 2018 (2)
Siječanj 2018 (3)
Prosinac 2017 (2)
Studeni 2017 (4)
Listopad 2017 (2)
Lipanj 2017 (1)
Ožujak 2016 (1)
Svibanj 2012 (1)
Listopad 2009 (1)

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr